23.34

~H~
 S
å grymmm dag asså!! Har inte varit gladare på länge, vet inte riktigt varför heller men det gick grymmt bra på jobbet, alla människor var typ övertrevlia och allt kändes bara grymmt!
Det var i Skultuna det hände, haha satt och väntade på tåget, satt och småsoftade plötsligt sätter det sig en snubbe bredvid mig o börjar snacka.. Haha rätt raaaandom asså.. det hela slutar med att det visar sig att han är en av mina boggläsare och att han diggar den stenhårt! haha inte alltid läsarna vågar gå fram o hälsa haha ;)
Gjorde nyss iordning min egna pyttipanna som verkligen är sjukt gooood, ska mumsa på den nu medan jag trappar ner för en liten sovstund! Så vi höres imorgon allihopa:D
pusss!
~H~
 
GotttgottGotttgott!!


Kommentarer
Postat av: mr T

finns inga tåg i skultuna hahah;)

2010-09-01 @ 10:54:59
Postat av: Jhonatan

Mr T du har fan rätt i det asså, menade självklart genomfarten till Eskilstuna-kviksund-kolbäck mm.

fel av mig!

2010-09-01 @ 11:01:47
URL: http://jjhonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0