22.45

~H~
 E
n av månadens mest slöaste dagar, check!
Har verkligen inte gjort någonting idag, enbart legat och kollat på film, kan verkligen rekomendera Johan Falk filmerna, den är verkligen sjukt bra! Okej lite gamla nu kanske men dem håller måttet fortfarande vill jag lova!
Blev också i taket lyser stjärnorna, den är också ruskigt bra, tycker jag själv iallafall!
Nu måste jag ställa tillbaka dygnet, en ny jobbar vecka väntar, och jag har fått ett annat jobb också , så nu ska det rullas in peningar!! Gilla knappen på det!
 Men nu ska jag ringa en nära vän sen så ska jag sova, klockan börjar bli mkt , hihi!
puss!!
~H~
 
Ni ska få lite idol bilder på mig och bästa Jonna att njuta av denna söndagkväll!




Hoppas det smakade!

Kommentarer
Postat av: Jonnaa,,

åååh assa vi är så grymt snygga!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-24 @ 13:39:05
URL: http://tigerrn.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa, såååååå snygga =)

2010-09-30 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0