20.12

~H~
 A
ndra dagen på nya jobbet avklarat, grymmt!! Stod bredvid en riktigt grymm säljare idag och fick lära mig massa nya saker som jag aldrig hade tänkt på innan, en stor eloge till honom! Dagen gick väldigt fort, nästan för fort ville bara stanna kvar och lära mig mer för att sedan kunna sätta mig och börja jobba själv, haha super taggad!
Efter jobbet ringde jag min kära vän Jesper Andersson och frågade om vi skulle till gymmet, och han var inte omöjlig på den fronten så vi drog till Friskis och Svettis och körde ett hårt triceps och mag pass, jag börjar komma tillbaka nu efter mitt uppehåll, men låångt kvar tills jag är där jag var innan jag tog uppehållet tyvärr..
Efter gymmet tog vi en rejäl pratstund på väg hem, gillade det verkligen vi snackade om allt på himmel och jord, fast mest om party livet på helgerna, haha!
När jag kom hem så var det dags att göra mat, gillar att göra mat nu för tiden! När jag bodde hemma gjorde jag det aldrig men nu blir man så illa tvungen. Idag blev det min goda köttfärssås och spagetti, sjuukt gott! Om ni skulle prova den skulle ni lättttt vilja ha receptet, glömm det! ;))
Men nu blir det att mumsa på min goda mat och kolla tv, kankse uppdaterar lite ikväll:) PUsss
~H~
 
Säg inte att ni INTE blir sugna!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0