17.33

~H~
 A
bsolut inga konstigheter! Gårdagen blev helt okej, allt började med att jag bara var hemma och fixade och donade lite, sen kom min mest saknade vän Jonas och hälsade på, riktigt nice att träffa han igen efter flera månader känns det som!
Under kvällen drog jag hem till P G och lattjade lite, det kom över en heltdel folk och alla hade riktigt trevligt och allting var lugnt!;)
Vaknade upp och märkte att jag hade försovit mig lite, så var tvungen att kasta i mig lite mat för att sedan¨åka till min fotbolls match, haha har inte tärnat på typ sjukt länge men dem behövde en målvakt så det klart man ställer upp, något annat vore inte okej!! Matchen gick riktigt bra, gjorde dock en liten tabbe.. haha men det gjorde ingenting, vi vann rätt enkelt med 4-1 så jag är nööjd!!
Ikväll blire enbart att ta det lugnt vid datan och kanske slå på en bra film och mysa ner sig under täcket, aldrig helt fel en kulen söndagskväll, eller vad tycker ni?!!!
Men nu måste jag skriva med lite folk på msn, många som skriver som vanligt, ni vet hur det är ;))
pusss<3
~H~

(y`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0