13.33

~H~
 H
oppas alla har en trevlig middag, för det har jag! Vaknade upp riktigt utvilad och faktiskt hur glad som helst! Vet inte riktigt varför men så är det, haha! Har precis duschat och fixat in lite trevliga grejjer som kommer upp på bloggen senare i helgen, dvs ett hemligt möte och en riktigt grymm kväll, längtar riktigt mycket!
 Måste bara säga : Hur kan folk tycka att det är svårt att få jobb?!!! Lägger man bara manken till så är det hur lätt som helst!! Jag själv har två jobb just nu och klarar det galant, medan vissa ligger hemma o kollar tv i soffan och skyller på att systemet suger o sånt skit, sanningens ord som jag fått från min mamma är : Du måste leta jobben, jobben letar INTE efter dig!! Så res dig ur soffan och skaffa ett jobb!!
Hålller ni med mig eller snackar jag bara skit????!
Men för att återgå till någonting roligt så är det snart helg, kan behövas nu känner jag! Ja själv är ledig imorgon och ska verkligen njuuta av en långhelg som kommer bli grymm käner jag på mig!
Men nu ska jag äta lite och slappa tills jag ska till jobbet, puss alla sötnosar!¨
~H~

http://www.youtube.com/watch?v=sAYuOc7_TKg&feature=channel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0