11.42

~H~
 N
u är jag utvilad och rejält taggad till ikväll, det blir utgång ikväll på en nyöppnad krog i Västerås, jag och några av mina jobbarkompisar hade tänkt att lyxa till det lite, för att sedan imorgon ha en liten kräftskiva och mysa!
Kan känna att kvällen kommer bli helt vild och vågad, gillas!
Just nu sitter jag och väntar på att Viktor ska komma, han ska tydligen på marknad senare ikväll vilket jag är liite för gammal för kan jag nog säga! Men vi ska vara här först och typ snacka o kolla någon film , ett bra tag sen jag såg honom så ska bli nice att få träffas igen.
Blev ett snabbt inlägg, måste duscha och fixa all disk :((( , men bilder från kvällen kommer säkerligen!
pusss!
~H~
 
(Y`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0