11.00

~H~
 B
lir ett snabbt inlägg nu, ska till jobbet om c,a 5 minuter.. inte jätte roligt kanske... Menmen..
Blev en lång dag igår, kom inte hem förrän 23.00 ... hade inte heller någon mat färdiglagad så jag fick improvisera lite och koka ihop en rejäl gryta ;) haha nej då , stekte lite kött och åt lite ris, riktigt gott faktiskt!
 När maten var slut ringde Hollaus och frågade om jag ville komma över till Bäver och chilla lite, var sjukt trött men jag gled dit iallafall eftersom det låg så nära, blev att mingla runt lite där och träffade också en söt liten tjej där, oj oj !!
Mer än så hände inte igår, men nu får ni ha det så bra så måste jag springa till jobbet =/
Pussss<3
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0