10.52

~H~
 H
ade en sjuk mardröm inatt, dem handlade om Emils sjuukt fula gubbshorts som han bärde när jag träffade han när jag skulle till Viktor, dem var verkligen vidervärdiga!! Plus att dem var typ från år 1425!!! Inte okej!
Det kommer självklart en bild på dem så ni också kan kommentera ut er ilska, ingen fara!
Fick dock ett mycket uppiggande samtal av Starre imorse, han hade en heldel fantasifulla planer inför helgen vars jag var mycket intresserad av, det känns som det kan bli en grymm helg denna helg igen! Gillas!
Just ja, fick hem mitt Röstkort igår på posten, vet redan vad jag ska rösta på så det känns grymmt, hoppas att alla är lika säkra som jag och har kollat upp vad alla partier står för , vill INTE ha nått blajj parti bara för att alla följer med strömmer och röstar som sin " bästa " kompis, det är långt från okej!
Men nu måste jag vidare till jobbet, men glöm inte att kommentera shortsen!!!
Ha det bra så höres vi ikvälll:)
Puss<3
~H~

------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------
Släng en kommentar om dessa brutala Shorts!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch:S

2010-09-01 @ 16:19:56
Postat av: Jhonatan

Verkligen!!

2010-09-01 @ 23:18:31
URL: http://jjhonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0