10.44

~H~
 V
arför inte lika gärna bli kompisar igen? Nej precis varför inte, därför tog jag tag i vuxenlivet och blev kompis med en F.D kompis idag, vi bråkade.. eller jag lackade ur för en skitgrej igentligen.. Så tänkte på att jag faktiskt är vuxen snart och kan inte " grina " över småsaker, så det känns väl rätt bra! Aldirg fel med mycket kompisar, men man måste kunna ta hand om alla också!
Sitter och väntar på att jag ska till jobbet, mitt gammla dessutom! Känns faktiskt rätt nice att dra tillbaka dit och träffa alla arbetskamrater man inte tärffat på ett bra tag nu faktiskt! Skjortan och Kavajen är självklart på och det är inget snack, man måste alltid se bra ut gottfolk!
Blir nog hem rätt sent idag eftersom jag ska till Eskilstuna på jobb ikväll, men det är inga konstigheter!
Men nu måste jag kila, pussss!
~H~
 
haha, Liiite suddig bild! Plus ser typ as tjock ut på bilden... men men, ni ser att det finns stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0