02.42

~H~
 Äntligen hemma igen, men dock sjuukt nice att vara borta från allt ett tag och bara vara sig själv, det behövs ibland kan jag lova!
Innan resan så var man ju på roadtrip i Jönköping med jobbet, gick kanske inte så bra som man trodde det skulle gå.. men det var hur nice som helst att också där komma bort från allt och enbart ta det lugnt med kolegorna på kvällarna!
 Då var det Rom resan; Den var hur nice som helst, det stektes en hel del kan jag lova, åt fina middagar och stekte i solen, gick och kollade på endel viktiga grejer i Rom och kollade kläder, allt var underbart! Vi hade också riktigt tur med vädret vilket gjorde resan ett snäpp ännu bättre faktiskt!
Blev också sjukt glad att några nära vänner hörde av sig precis när jag kommit hem, det värmer kan jag lova! Ni kommer alltid finnas nära tro mig!
Sitter just nu och degar vid datan, klockan är mycket så ska väl stänga ner snart, men det är mycket att ta igen efter en vecka utan data!
Men men , vi får höras imorgon, hoppas ni inte glömmt bort mig!
Pusss<33
~H~

Några fina bilder från Rom :)
 

Spanish stairs

=)


Kommentarer
Postat av: Kjetilsolveig

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-08 @ 10:42:26
URL: http://kjetilsolveig.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0