01.00

~H~
 D
å var det avklarat, imorgon börjar jag på mitt nya jobb vilket ska bli riktigt härligt, jag har förståss klar mitt gammla men jobbar lite mindre på det bara, aldrig fel med pengar från två jobb! Många bollar i luften!!
 Dagen idag gick väl sådär, men dagen var inte helt bortkastad iallafall, istället för att äta pizza köpte jag en sjuukt god sallad med typ Sveriges godaste dressing, den måste jag verkligen köra stenhårt på, att äta nyttigt skadar aldrig!
Efter jobbet träffade jag en ny vän tilt mig, vi satt och snackade och hade en riktigt trevlig konversation innan det var dags att åka hem, man måste alltid vara pigg när man ska till jobbet iallafall när det är första dagen, viktigt!
Jag är verkligen aas glad att min blogg går framåt, läsarna bara strömmar in, glad att ni fortsätter läsa om min vardag så att säga.
Men nu ska jag lägga mig i min sköööööna säng och ta mig min skönhetssömn!
Godnattt =)
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0