00.48

~H~
 T
jenare! Har varit en späckfylld dag vill jag lova, jobbade lite för att sedan dra till mitt andra jobb, utbildningsdagen var grymm och han som lärde mig var sjukt snäll, det gillar vi!
 Snart är det helg och jag hade ju tänkt att festa loss lite, blir inte så nu.. Har inte skött min lägenhet så bra som jag och många andra hoppats, så nu blir det lugnt ett bra tag! Måste också be om ursäkt till min mor o far för det som har uppkommit, det var ju inte detta vi kom överens om.. Så blir filmkvällar och enbart mys nu för ett tag! Det kan vara nice det med!
Just nu kollar jag på Dear John, den är aas grymm såg den typ för 3 veckor sen men fick ett återfall och var tvungen att kolla på den igen haha!
Så blir att kolla klart den nu, jobb imorgon ... ajaj!!
Puss så länge :D !!<3
~H~
 
I know you want me!

Kommentarer
Postat av: Marre

Saknar diiiig Jhooonteeeeee!

2010-08-20 @ 13:49:36
URL: http://mfeyrer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0