00.29

~H~
 G
alet trött man är idag asså! Gårdagen var riktigt nice med Yerson och många andra av mina nära vänner!
Ska upp klockan 5 imorgon bitti så vet inte riktigt varöfr jag sitter här vid datan och klurar ist för att sova, kommer nog tillbax imorgon är jag rädd.. Zebastian var här nyss och kollade några avsnitt av solsidan innan han drog, han är verkligen en grymm kompis, älskar han helt ärligt!
 Blir roadtrip med jobbet, vi ska åka till Jönköping och hälsa på kontoret där vilket kommer bli sjukt nice! Åker till Rom på fredag också så kommer inte kunna uppdatera någonting tyvärr, men så fort jag kommer hem så skriver jag, så glöm absolut inte bort att fortsätta läsa min blogg!!
Så ska väl sova nu, men ni får ha det sjuukt bra allihopa så höres vi när jag kommer hem.
Puss allihopa!
<333
~H~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0