12.30

~H~
M
eeen tagga till då!!
Sitter och dunkar musik och taggar till ikväll, snackade nyss med Carl o han e lika taggad som mig, detta kommer bli a good night!!
Det bär snart av till gymmet där det ska pumpas bröst så det står härliga till, blir sedan att softar stund i bastun för att koppla av innan det bär av till Carl för att fixa upp sig!
Stråålande sol och rätt varm ute kände jag när jag öppnade fönster hahaha (aa`
-- -- --
Måste tyvärr lägga in en diss även fast dagen annars kommer bli underbar! :/
  Jag verkligen HATAR folk med dubbelmoral! Kan inte folk bestämma sig för en sak och inte dilla fram och tillbaka hela tiden och ge sina medmänniskor konstiga uppfattningar, nu kankse ni inte fattar ett skit, men personen som detta är till fattar!
Så för att hålla detta kort; Ge inte folk falska förhoppningar och håll er/dig till En sak och snirkla inte runt en massa, blir bara problem i längden, tro mig!
Taaack för mig!!!
~H~

ööh, random bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0